Wednesday, November 5, 2008

Nadwah Kepemimpinan 08

PIN BALLni gambar group ana. MAf ye adik2 ku sekalian ana tak dpt join main bersama ngan kamu org.sakit bah klo kena tu.bengkak badan..huhuhu....


ni plak group abang adzmin...jihad syeikh!jihad...takbir



best!!!mujahidah KAL...mcm kenal jak?


adik ku azri


peserta nadwah yg paling kecil comel!!!dia dah darjah enam...upsr yop

s/u ku yg di sayangi HARIEYADI KARMIN


STUDENT POWEEERRRRR??????



Yop satu ni sedang buat ya??? ikut akedemik fantasia kah?






baru2 pada 28 hinggah 30 oktober kita orang ada menerima jemputan menjadi fasilitator bagi adik2 sekolah menengah dan rendah sekitar labuan.

program ini di anjurkan oelh jabatan pendidikan bahagian pendidikan islam.pertemuan dng adik2 sedikit sebnyak menjadi titik permulaan sinar islam akan bersinar di labuan suatu hari nnt insya ALLAH.

pada mula terasa kekok juga melihat suasana program yg suram dan lesu.tapi minta gambaran adik2 berkenaan program tersebut semua kata gembira.ana pun merasa hairan apa yg seronoknya..ana mula berfikir...mungkin mrk ni jarang ikut program yg lebih seronok agy.rasanya yg seronok hanyalah pin ball.itu pu ana tak dpt ikut kerana terpaksa gantikan kawan yg jadi fasilitator balik kampus.

untuk pengetahuan semua program ini di gabungkan antara adik2 sekolah menengah dan rendah.itu yg sukar nak fokuskan.tajuk program ni pun pelik.PEMAKANAN SEBAHAGIAN DARIPADA IBADAH.patutlah makanan pun mewah2..barusan ana p program yg makanan semewah itu.agak2nya bajet 50 ribu siot???

apa pun ana berharap penambah baikakn program tersebut akan berlaku dari semasa ke semasa.dan insya Allah pertemuan kali ini menjadi ruang akan terbentuknya satu generasi yg sedar akan pentingnya pendidikan agama di Labuan.

TAKBIR!!!!!

No comments: