Wednesday, April 29, 2009

Saudari Qatrunnada ?



Mungkin ini adalah antara bantuan yang Allah berikan pada kita ? sapa tahu.

Kenapa babi di haramkan ?
kalau perasan atau tidak baru - baru ni sahabiah MPP kita saudari Qatrunnada ada mengeluarkan satu risalah atau memo yang mengatakan jenis - jenis makanan yang diharamkan seperti BABI atau Yuli dalam Bahasa Filipinanya.

lantaran itu, memonya menjadi hangat di perkatakan oleh siswa dan siswi yang non - muslim.kontroversi mula berlaku.sehinggahkan pihak HEP mengeluarkan memo tidak menyokong tindakan sahabiah kita ini...
tapi yang menghairankan..memo memo tersebut juga mengandungi COP daripada pihak HEP.mcm mana itu berlaku..kata tidak sokong tapi mengandungi COP yang mengesahkan Memo tersebut..

Apa yang ingin di perkatakan di sini sebenarnya, Mungkin ini antara bentuk bantuan yang Allah ingin tunjukkan pada sahabiah kita ini dan seluruh warga KAL. kesian dia berusaha untuk melakukan sesuatu tapi sukar untuk memahamkan orang lain.

Apapun pesanan saya kepada sahabiah kita ini, berhenti lah daripada MENANGIS ?kamu fahamkah ni...eks..biarla..mahu tahu agy ble la sms aku...huhuhu.akhir sekali cuba dengar lagu ni..kadang puas sudah kita menerangkan tapi kata orang tua - tua masuk telinga kanan kuar telinga kiri kan...

Apo nak di kato...bugis versi baru huhuhu?



No comments: