Tuesday, June 2, 2009

Senario...?



Gelak...Gelak...Gelak...kata UKHTI AZIE kepada kami di dalam satu bengkel yang di adakan pada tahun lalu.dengan spontanya dia bangun dan berkata demikian.mahu gelak pun rasa gerun masa tu sebab dia lah pembela muslimat semalaysia di kampus kami...huhuhu.

di kesempatan ini sebenarnya ana ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua sahabat dan sahabiah, abang kakak dan adik2 yang di kasihi sekalian..opss lewat juga bagi ucapan ni ya.tapi tak pa la kan.

pesanan saya dalam cuti ni jangan la lupa bagi pesanan pada rakan2 yang lain ya,kalau kita bercuti sekarang jangan pula hubungan kita juga bercuti.hehehehe. kepada adik2 yang di rindui kerana Allah semua, Harap bersedia dengan adik2 yang baru ya.buat yang terbaik untuk meraka pada kali ini.

Ilmu kena di tambah jangan macam cerita di atas.akibat kejahilan naqib...adik2 juga jadi jahil.pendekatan datang ke BAITUL QURA adalah merupakan pendekatan yang baik untuk adik2 semua tambah ilmu.

Buat pimpinan pula, jangan lupa buat perancangan semula setiap exco untuk sem depan ya.Kepulangan antum semua amatlah dinanti2kan oleh Labuan.ana doakan kita semua istiqomah dalam perjuangan ini.

kepada mantan pimpinan dan abang2 semua, pesanan adik yang jahil ini.turun2 la ke lapangan masyarakat.hapuskan la persengketaan dalaman yang menyekat kerjasama antum semua sesama kita.takut ianya memberi kesan kepada adik2 kita yang tidak faham lagi.kepada yang menjalankan ujian praktikal jangan lupa plak gaji nanti 20% masuk akuan jamaah YA...kalau tak pun Masukkan jak dalam akaun ana..huhuhu.10020090900520 huhuhu

ilalliqo...assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu.Terus Bergerak..?

No comments: