Monday, October 20, 2008

demam PRK

CABARAN MEREKA...

“Mereka ini (Harimau Maut) telah bertindak mencabut dan menyembur cat merah ke poster-poster calon promahasiswa serta mengugut dengan tujuan untuk menakut-nakutkan kami,”katanya kepada Harakahdaily baru-baru ini.

komen mereka

Harimau maut di UPM ibarat hamba abdi dan ‘gigolo’ kepada HEP…hidup semata-mata mahu jadi Pak Turut & Pak Angguk. Depa ni lebih buruk daripada mangkuk jamban…

Kerja dia hanya tau buat fitnah, ugut dan buang budak PMI dari kolej… aku takkan redha dunia akhirat di atas setiap kezaliman yg dibuat oleh TNC HEP dan aspirasi kepada aku selama aku bergelar aktivis di menara gading!!!

“Ooi semua TNC HEP…sedarkah kamu! Sesungguhnya hanya Allah sahaja yg Maha Berkuasa, bukan kamu wahai TNC yang bacul!!!

dari anti GPMS

Bukan Harimau Maut

tapi

B A B I - M A M P O S!!!

DARI aspirasi sendiri

hapuskan harimau maut….!!!! lanssung xde semangat demokrasi…saya ni orang kuat xdola dok wat kejo xberfaedah mcm koyakkan poster calon..apo hal cm2..Allah berikan nikmat akal tp xdigunakan sebaiknya.. lambt laun mereka akan terima nasib buruk, x di dunia akan kena di Akhirat…Salam perpaduanaspirasi,....

cabaran kita??

a) e-vote
b) peperiksaan yang sudah dekat menyebabkan ramai yang tak turun mengundi.
c) komitmen ahli
d) assignment yang tak siap2 lagi

BETAPA kerdilnya cabaran kita berbanding mereka...wahai rijal2 BADAR...wahai calon2 BADAR... wahai SISWA siswa PERUBAH massa...Ayuh KITA bangkit.aYUH kita tantang...mereka hanya mendapat bayaran dunia tetapi kita bAYARAn akhirat.

ingatlah usaha KITa PaDa KALI ini aDalah IbadAh Kepada Allah...takbir!!!


No comments: