Friday, December 11, 2009

Kita goncang mereka



Assalamualaikum salam ukhuwah dan satu Akidah

sahabat dan sahabiah yang di rahmati Allah..
segala puji dan puja bagi zion semesta alam.Al haq, pemilik sekalian alam.selawat dan salam buat nabi junjungan Muhammad s.a.w.kaum keluarga baginda, para sahabat, mujaddid dan mujahid, ustaz2 dan ustazahku, guru-pasantern,para pengkritik dan penyokong,dan semua kaum keluargaku.Mudah-mudahan Allah menjadikan hati kita ini telus suci murni memperjuangkan agamanya.

Rakan dan taulan sekalian.

Maju jaya MPPKAL itulah yang saya ingin katakan.kenapa dan sebab apa.Pada saya MPPKAL barulah pimpinan kita.mereka ini lah pejuang hak2 kita.bukan macam yang di sebelah sana tu,asyik2 senyap jak? dah tu marah2 plak ? bacul dan pengecut punya Presiden.

Katalah apa pun pada saya? bukan contoh yang baik lah, kata lah apa pun, yang penting aku dapat bersuara dan meluah,sudah puas hati ku.Tapi perlu di ingat bukan sekadar itu sahaja, ianya perlu ada tindakan.dan entri pada kali ini secara terbuka saya katakan di sini Azrul MPPUMS paling lembab dan bangang.

konsert ums lagi

Berapa kali sudah bangunan ini di nodahi...dah jadi dewan bosia.bukan dewan canselor lagi dewan ini.layaknya kita gelar dewan ini dewan tari menari la plak.Puh!!!sial punya HEP.Rakan-rakan nak tau yang sedihnya lagi MPP tak dipanggil bermesyuarat langsung untuk konsert kali ini.mana kredibiliti mpp? kata nak ikut stail INDONESIA.SISWAZAH INDONESIA? Mana kata-kata mu Azrul.

Emosinya ini bersebab dan bermatlamat.teruskan langkah mu dengan Pro MAHASISWA bumi Labuan.Buat sahabat2 yang lain doakan hati ana jadi lembut dan jangan mahu terpengaruh dengan kata2 orang yang bacul.Kita hentam aspirasi habis habisan.sebarang komen boleh hubungi saya 0135449967.

yang baik datangnya daripada ALLAH dan yang buruk itu datangnya daripada diri saya yang silap merancang.AYUH BERSAMA MERUBAH PARADIGMA MAHASISWA BORNEO.

1 comment:

siswaunggul.blogspot.com said...

Salam drp Presiden, kita amat mudah membuat pertimbangan, ada perkara terus ckp, tanpa selidik betul2, apa pun saya mengucapkan bilion terima kasih atas kritikan membina, apa pun agama tidak mengajar kita mengata apa2 yg langsung x baik, ckp pd org lain yg x baik, saya tidak kisah kata2 itu dilemparkan pd saya, InsyaAllah Allah tahu apa yg saya lakukan, namun saya penuh rendah diri mengakui kelemahan saya, tp dari sudut lain kalau pun x beri penghargaan kpod saya, berilah ia kpd MPP lain, yg menjalankan tugas dgn penuh komited, dipjgkan pula tempohnya hingga januari 2010, bukan senang kan shbt, saya akan menhubungi anda dlm masa tdkt utk mendengar sedniri perkataan yg kjesat yg anda tulis, saya mau dgr sendiri dgn telinga saya, moga Allah rahmati anda dan shbt2 anda